Aloitan tämän blogini kertomalla tarinani mahdollisimman lyhyesti.

 

Olen 29-vuotias kaunis nainen, elän avoliitossa rakastamani miehen kanssa, olen kohtuullisen hyvin koulutettu ja minulla on hyvä työpaikka. Olen terve, minulla on paljon ystäviä ja perhe, jota rakastan.

Silti, todellakin, kaikesta tuosta huolimatta, petän miestäni, jatkuvasti.

Olemme seurustelleet vasta reilun vuoden, mutta seikkailunjanoni on niin suuri ja ehkäpä itsetuntoni kaikesta huolimatta niin heikko, että tarvin muita miehiä siihen, että tunnen itseni viehättäväksi naiseksi.

Minulle ei riitä se, että ulkomuotoani ylistävät ystävät ja tuttavat ja vieraatkin, sillä oma mieheni ei sitä ilmeisesti sitten tarpeeksi tee..Tunnen itseni huonoksi ja epäonnistuneeksi usein mieheni seurassa, hänellä vain sattuu olemaan sellainen vaikutus minuun..

Olin kohtalaisen onnellinen  suhteessani viime kesään saakka, joskin seksiä on ollut alusta asti liian vähän, koska miestäni se ei ole koskaan kovin paljon kiinnostanut. Minulle tuli jostain syystä jatkuvasti tunne, että hän ei halua minua tarpeeksi. Se ajatuskin oli mielestäni todella ihmeellinen, sillä seksiä minulta on ainakin aina haluttu, jos ei muuta.

Joka tapauksessa, "riuduin" tuossa olotilassa useita kuukausia, kunnes tapasin itseäni toistakymmentä vuotta vanhemman miehen, joka suorastaan jumaloi minua.

Päädyin muutamien mutkien kautta harrastamaan aivan uskomattoman upeaa seksiä hänen kanssaan. Ja se jatkuu yhä..En vain pysty lopettamaan sitä, vaikka rakastankin miestäni ja tämä toinenkin mies on varattu. En elättele mitään toiveita tulevaisuudesta tämän toisen miehen kanssa, hän ei kiinnosta minua sillä tavoin, ainoastaan fyysisesti suorastaan janoan häntä. Hän on kokeilunhaluinen ja rohkea mies, oma mieheni lähinnä hyvin konservatiivinen.

Olen tavannut tätä toista miestä hotelleissa lähikaupungeissa ja olemme harrastaneet seksiä jopa autossa useita kertoja. Joka tapaamisen jälkeen oloni on hyvin ristiriitainen, toisaalta tunnen olevani saastainen, likainen huora, toisaalta olen onnessani juuri kokemastani uskomattomasta hekumasta. Jollain lailla tämä asetelma tuo myös kutkuttavaa jännitystä ja mielenkiintoa arkeen.

Kaiken tämän ohella pyöritän arkea kotona ihan sujuvasti, eli toisin sanoen elän melkoista kaksoiselämää...

Tässä näin alkuun..Varmaan herätti joitain ajatuksia, tämä on todellista elämääni, ei mikään provo :)